perjantai 22. maaliskuuta 2013

Valkoista

Mun aiemmin tilaamassa Elloksen paketissa tuli
lastenvaatteiden lisäksi helmalakana meidän parisänkyyn.
Lakana oli shampanjan värinen ja halpa hinta (5e)
innosti sen tilaamaan.  Kuvassa lakana näytti ihan
kauniin väriseltä mutta luonnossa olikin aika ruman
keltainen.. Niinpä pääsin kokeilemaan valkaisua.

Valkaisin lakanan klorinilla ja laitoin klorinia varmaan
jonkun verran yli annostusohjeiden, mutta hyvä tuli.
Olin varautunut vuorokauden valkaisuaikaan, mutta
lakana vaaleni jo parissa tunnissa kauniin valkoiseksi.

Nyt mulla on ihana puhtaan valkoinen helmalakana,
joka sopii meidän makuuhuoneeseen tosi hyvin.
Olen lopputulokseen tyytyväinen ja nyt mun mielessä 
pyöriikin mitä kaikkee muuta voisin valkaista.. :)

Pahoittelen huonoa kuvaa. 
Ja 'ennen' kuvakin unohtui lakanasta ottaa..


4 kommenttia:

  1. Nyt on ainakin hieno!

    Mulla on välillä sama valkoisen maalin kanssa - mitä seuraavaksi sutisin valkoiseksi...

    VastaaPoista
  2. Nyt on ainakin hieno!

    Mulla on sama valkoisen maalin kanssa. Välillä mietin koko ajan, mitä seuraavaksi sutisin valkoiseksi...

    VastaaPoista
  3. Hyvä lopputulos :) Kyllä se on ihanan tehokas aine!

    VastaaPoista
  4. Nikka: Mulla myös ja tänään ostinkin yhden uuden maalattavan :)

    AnnaO: Kiitos :)

    VastaaPoista