tiistai 28. tammikuuta 2014

Alakerran aulasta


Tässä muutama kuva meidän alakerran aulasta, jonka lattiaa koristaa 
maailman ihanin matto. Kuvat on jo kuukauden takaa, unohtuneet vaan
koneelle.. Tuoreempiakaan kuvia ei nyt tähän hätään ole, meillä on 
sairastettu mahatautia ja flunssaa ja kamera on pysynyt visusti kaapissa..

Mutta asiaan, tässä siis meidän alakerran aula, jos sitä voi aulaksi edes 
sanoa, ehkä käytävä ennemminkin. Aulasta on kulku meidän makkariin,
kylppäriin, Ainin huoneeseen ja kodinhoitohuoneeseen sekä tupaan.


 Tuon ihanan iloisenkirjavan maton löysin kirpparilta, hinta taisi olla jotain
viisi euroa. Matto on kolmemetrinen ja juuri sopivan pituinen tuohon paikkaan.

Mukavaa viikkoa kaikille!


8 kommenttia:

  1. Ihana matto! Mä olen yrittänyt metsästää räsymattoja, mutta en ole löytänyt mistän käytettynä noin kauniita! Tosi nätti. :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Marjo :) Meillä alkaa olemaan jo ihan hyvänkokoinen räsymattokokoelma. Kirpparilta oon löytänyt muutamia, tämä matto tosiaan kaunein löytöni :)

    VastaaPoista
  3. Kovasti on matto minunkin makuuni !!! Itse meinaan opetella tänä vuonna kutomaan mattoja, kun kaupasta ei mieleisiä löydy, eikä mua oo kirpparilla onnistanu yhtä hyvin kun sua ;)

    VastaaPoista
  4. Kiitos Irmastiina :)

    Kiitos Riitta :) Mattojen kutominen on kivaa puuhaa, oon yläasteella käsityötunnilla joskus kutonut..

    VastaaPoista
  5. Vau mikä mattolöytö!! Ja edullinenkin vielä!

    VastaaPoista
  6. Kiitos AnnaO :)

    Kiitos P ja pienet :)

    VastaaPoista