torstai 16. tammikuuta 2014

Pomp de luxin tilaus


Tein tilauksen Pomp de luxille heti kun alet alkoi, eli 27.12 ja nyt tiistaina paketti oli haettavissa.
Olen kuullut tämän kauden vaatteista paljon huonoa, että jotkut ovat saaneet rikkinäisiä, likaisia
vaatteita tms, mutta meidän paketin vaatteet oli kyllä kaikki priimakuntoisia, jälleen kerran.
Käyttöönottopesua en ole vaatteille vielä tehnyt, toivottavasti pysyvät hyvänä myös pesussa.

Molemmille tytöille tilasin ihanat lämpimät villatakit, joihin ihastuin heti kun mallisto syksyllä
julkaistiin. Ainilla onkin tuo sama villatakki tummanharmaana edellisestä mallistosta. Paketissa 
oli myös Liinalle kaksi jumpsuittia ja sadepuku ensi syksyksi sekä sukkia molemmille tytöille.

Clarksville little jumpsuit & Belfast little jumpsuit.

Irvine cardigan & Irvine little cardigan.
 
Mukavaa viikon jatkoa kaikille!
Ja oikein paljon tervetuloa uudet lukijat!

15 kommenttia:

  1. Minä olen aikas heikkona noihin pikkusten ihanuuksiin. Aina kaupoissa niitä hipistelen :)

    VastaaPoista
  2. Odotin noita aleja kovasti ja nytkin huomasin niin kaikkihan oli jo loppu :( nuo vaatteet ovat niin ihania ♥

    VastaaPoista
  3. Ihania ale-juttuja! :)
    Nuo neuleet on tosi kauniit! Ja edullisetkin näin alesta ainakin! Tämän vuoden rose-väri oli kyllä enemmän kuin mieluinen!

    VastaaPoista
  4. Lovviisa: Niin minäkin :)

    Laura: Minä sain kaiken haluamani, mutta olinkin tekemässä tilausta jo heti samalla kellonlyömällä kuin nuo alet alkoi.. :)

    Pia: Kiitos :) Rose-väri oli kyllä luonnossa vielä ihanampi kuin kuvissa.

    PuistonKulmanNeitonen: Kiitos :)

    VastaaPoista
  5. Mäkin sain melkein kaiken alesta mitä halusin.Jonkun mekon olisin halunnut,mutta jään odottamaan kevään ja kesän mallistoa=) Ihanuuksia olet sinäkin löytänyt!Ja mulla oli myös kaikki ihan priima kuntoisia ja käyttöönotto pesun jälkeen ei mitään moitittavaa.Oon ollut huippu tyytyväinen tähän merkkiin. Ihanaa viikonloppua sinne suunnalle!

    VastaaPoista
  6. Tosi herttaiset nuo kirjoneuleet, mitenkähän ne on multa mennyt ihan ohi, vaikka kutsuillakin olen käynyt....

    VastaaPoista
  7. Ihanat vaatteet! :) Minäkin olin tekemässä tilausta jo silloin keskellä yötä, mutta silti oli loppu jo pari juttua mitä olisin halunnut. Esimerkiksi tuo ihana rosen värinen neule-jumppis.. :) Näyttää tosi kauniilta kyllä tuo väri. :)

    VastaaPoista
  8. Ulla: Kiitos :) Ja kiva kuulla että vaatteet pysy hyvänä myös pesun jälkeen.

    Krista: Mun mielestä nuo neuleet oli tän malliston ihan ykkösjuttu :)

    Eveliina: Kiitos :) Minä taisin ihan ekana mennä klikkailemaan nuo jumppikset ostoskoriin etten vaan jää ilman.. :)

    VastaaPoista
  9. mulla jäi saamatta vaikka mitä, mutta en kyllä tajunnu yöllä olla koneen ääressä. Laatu mun mielestä on kyllä surkeaa ainakin saumoissa, langanpätkiä roikkuu joka vaatteissa ja jumpsuitin kainalon saumat ei kyllä kauan kestä, mutta en jaksa ruveta palauttamaan. Sadeasun olisin kyllä niin toivonut saavani. Täyshintaisena en varmaan koskaan ostaisi näitä vaatteita.

    VastaaPoista
  10. Jessika: Mun kokemuksen mukaan pitää melkein silloin yöllä olla tilaamassa, jos meinaa haluamansa alesta saada..
    Mutta höh, ompa huonoja yksilöitä sattunut sun tilaukseen :(

    VastaaPoista
  11. Minäkin sain tooosi ison paketin kasaan, vaikka paljon mieleisiä jäi kyllä saamattakin. Olin myös passissa heti yöllä, mutta olin jo aikani laitellut vaatteita ostoskoriin, kun se yhtäkkiä aivan itsestään tyhjeni ja sen jälkeen oli paljon jo ehtinyt loppumaan. Muutenkin sivut tökki raivostuttavan paljon ja mulla meni 2 tuntia, että sain tilauksen lähtemään.

    Meille tuli myös nuo neuletakit kaikille tytöille ja pienimmälle myös harmaana. Itse jäin ilman tuota vaal.pun. neulejumppista, tummansinisenä olin ostanut sen jo aikaisemmin. Sadeasun onnistuin saamaan vain 80cm, saas nähdä mahtuuko se tolle meidän 1-vuotiaalle keväällä.

    Nyt odottelen jo toista -50% tilausta kotiin:)

    VastaaPoista
  12. Ano: Oon kuullut että monella on tyhjentynyt ostoskori itsestään, tosi kurjaa. Mulla niin ei ole koskaan käynyt..
    Minä odottelen jo tulisko -70% alea, toivottavasti tulee.. :)

    VastaaPoista
  13. Ihania! <3 Voi, minulta jäi Pompin aleostokset tekemättä. En ollut tarpeeksi ajoissa liikkeellä ja ei ollut enää sopivia kokoja tai värejä jäljellä mieleisistä vaatteista. Kovasti kyllä jo odottelen kevään uutta mallistoa :)

    VastaaPoista
  14. Maria: Uutta mallistoa odotan minäkin kovasti, onneksi ei enää kauhean kauaa tarvi odottaa.. :)

    VastaaPoista