perjantai 28. maaliskuuta 2014

Keittiöstä..


Keittiön puuhellasta ei ole montaa kuvaa blogissani näkynyt..
En tykkää sen ulkonäöstä joten sitä ei tule juurikaan kuvattua.

Kuitenkin, löysin kirpputorilta ihanan pyyhkeen keittiöön ja sen myötä intouduin
tuotakin nurkkaa taas kuvailemaan. Pyyhe on vohvelikangasta ja siihen on joku
virkannut kauniit pitsireunukset. Mun mielestä niin kaunis ja maksoi kokonaisen
euron. Ostin samanlaisen pyyhkeen myös vaaleanvihreänä, se pääsee varmaan
pääsiäisen aikaan käyttöön :)




Hyvää viikonloppua kaikille!
Ja muistakaahan osallistua arvontaan!



13 kommenttia:

  1. Kiitos samoin sinulle! Hienohan tuo teidän puuhella on. Muistan hyvin, kun pyyhkeiden päihin virkattiin tuollaisia pitsejä :) Ei ollut pyyhkeillä kyllä kallista hintaa.

    VastaaPoista
  2. Kiitos Hanne :)
    Tykkäisin hellasta enemmän jos saisin noita vuolukiveen imeytyneitä tahroja vaaleammiksi.. Mutta eihän nuo liki kaksikymmentä vuotta vanhat tahrat mihinkään lähde..

    VastaaPoista
  3. Minun silmääni tuo puuhella on ihana! <3 Ja todella kaunis pyyhe! :)

    VastaaPoista
  4. Voi että teillä on sitten kaunista ja kodikasta! Mun lapsuudessa meillä oli noita pitsireunuksia pyyhkeissä, täytyypä mennä kaivelemaan äidin kaappeja.. ;)

    VastaaPoista
  5. Kiitos Taina :)
    Meilläkin taisi olla muutama, olen ainakin joskus lapsena äitienpäiväksi virkannut yhteen käsipyyhkeeseen koristukset :)

    VastaaPoista
  6. Kivalta näyttää, mä tykkäisin puuhellasta kovasti mutta vaatisi kyllä talokaupat, ei mahtuis mitenkään tähän keittiöön :) Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  7. Kiitos Taija :)
    Kiitos P ja pienet :)

    VastaaPoista
  8. Voih, mä olen niiiin kateellinen kaikille, kenellä on oma puuhella! Tahtoisin myös.. :)

    VastaaPoista
  9. Teri: Hih, onhan se kätevä.. :)

    VastaaPoista
  10. Hei, tulipa mieleeni kun ostin kerran kirpparilta kaks tyynynpäällistä ja niissä luki että ovat svaneforsin, mutta en löytänyt merkkiä mistään... Olisko niissä pitäny olla? Onko noissa ostamissasi tyynynpäällisissä jokin merkki? Eikä siis olleet mitenkään hintavia ja olivat tosi nätit, niin ei haitannu vaikka ei olisivatkaan svaneforsin. Mutta mielenkiinnosta kyselen. :)

    VastaaPoista
  11. Noora: Ei ole noissakaan mitään merkkiä, aika erikoista kyllä.. :)

    VastaaPoista