lauantai 5. huhtikuuta 2014

Löytöjä aitasta ja arvonnan voittaja


Kävin taas aarteita etsimässä meidän aitassa.
On se vaan kummallinen paikka. Vaikka olen sen kymmeniä kertoja myllännyt läpi,
silti aina löytyy jotain uutta ja kiinnostavaa. Tällä kertaa löysin vanhoja peltipurkkeja,
pienen emalikulhon ja rullan vanhaa tapettia.

Juhlamokka-purkki. Miltähän vuodelta..?

1976 vuoden peltitölkki, jossa myytiin erikoissekoitusta -satavuotiskahvia, Pauligin 100-vuotis juhlavuonna. 


Auringonkeltainen emalikulho.

Ihana punasävyinen tapetti.

Pieni metallipurkki, ehkä kynätelineeksi.. Kansi on jo pahoin ruostunut..

Mitäs tykkäätte löydöistäni?



Ja sitten arvontaan, 
jossa palkintona oli Kutituspuodin tarjoama suloinen Porkkanapupu led yövalo.
Arvontaan osallistui huikea määrä ihmisiä, suuri kiitos kaikille osallistuneille!

En jaksanut alkaa mitään lippusia askartelemaan, joten arvonnan suoritti random.org.
Voittaja on: Eveliina kommentillaan: Ihana pupunen! Kahdella arvalla mukana :)
Paljon onnea Eveliina ja lähetätkö minulle yhteystietosi niin välitän ne eteenpäin ja
saadaan pupunen matkaan :)

11 kommenttia:

  1. Ihania nuo peltipurkit! Mä haalin niitä koko ajan lisää. Uusia ja vanhoja. :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Pia :) Samoin teen minä :)

    VastaaPoista
  3. Tosi ihanat löydöt! Ja purkitkin ovat kuin uusia..:)

    VastaaPoista
  4. Kivat löydöt, tapetti on aivan ihana!!

    VastaaPoista
  5. Kaikki ihania löytöjä. Siellä on oikea aarreaitta. Onnea voittajalle. Anne

    VastaaPoista
  6. Toi -76v kahvipurkki <3 Mun äitillä on se ja on ollu ihan mun lapsuudesta asti <3 nostalgiaa hih

    VastaaPoista
  7. Lindiz: Se on kyllä kiva purkki :)
    Niitä oli aitassa enemmänkin, mutta vain yksi kannellinen :)

    VastaaPoista
  8. Ihania löytöjä. Varsinkin tuo peltirasia jota suunnittelit kynille on niiiiin suloinen :)

    VastaaPoista
  9. Kiitos Jaba M :)
    Tervetuloa lukijaksi :)

    VastaaPoista