keskiviikko 30. syyskuuta 2015

Keltaista..


Keltaisesta on tullut lyhyessä ajassa yksi lempiväreistäni.
Huomaankin keltaisten esineiden ja asioiden lisääntyneen 
meillä kovasti. Keltaisen sävyjä on sisustuksessa, 
lastenvaatteissa, asusteissa..

Kuten tässä Tuunin&Lorun mekossa..

Retrotyynyliinoissa..

Mailandian hahmotyynyssä..

Langon villaviltissä..

Insjön nahkakukkarossa..

Vanhassa pöytävalaisimessa..

Tuunin&Lorun käsilaukussa..


Iskeekö teihin keltainen?

Iloista viikkoa kaikille!

♥ ♥ ♥

20 kommenttia:

  1. Näyttääpä keltainen kertakaikkiaan hyvältä näissä sun kuvissa! <3 Vaikka muuten se ei yleensä oikein iske.. no onhan mulla kyllä keltsu syystakki ja keltsut saappaat, nyt kun tarkemmin mietin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Teija :) Keltaiset saappaat olisi ihanat!

      Poista
  2. Tuttuja kuoseja :) Ensimmäisessä kuvassa esiintyvää kangasta minulla on pinkki-harmaana ja sini-vihreänä ja retrotyynyliinakuvan alimmaista alus- ja pussilakanat.

    Tuo viltti on todella ihanan näköinen! Minä tykkään kovasti keltaisesta, vaikka suurin keltainen kauteni on ehkä ohitettu jokin aika sitten. Mutta kyllä sitäkin silti löytyy sisustuksestakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, onko tuota ruusukangasta muissakin väreissä.. Sinivihreä kuulostaa ihanalta.. :)

      Poista
  3. Aivan ihanalta näyttää tuo keltainen väri :)

    VastaaPoista
  4. Keltainen kyllä piristää päivää. Etenkin tuo villaviltti vei mun sydämen... Täytyy koittaa nyt talven ankeuteen ripoitella keltaista tähänkin asuntoon! :)

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Keltaisella on tosiaan piristävä vaikutus :)

      Poista
  5. Täälläkin on yksi keltaisen fani! Mutta sävyn suhteen olen vähän nipo: puhdasta kirkkaankeltaista ei tahtonut löytyä tyynynpäällisiin ei sitten mistään - paitsi Marimekosta. Toki tuollainen sinappiin kallistuvakin sävy on ihana ja kolahtaa mulle myös vaatteissa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua viehättää eniten juurikin sinapinkeltainen ja okran sävyt :)

      Poista
  6. Näyttää kieltämättä kivalta! Ihania yksityiskohtia!

    VastaaPoista
  7. Kaunis väri, ja sopii niin ihanasti syksyyn!

    VastaaPoista
  8. Keltainen on alkanut tänä syksynä kiehtoa :)

    VastaaPoista
  9. Ihania keltaisia juttuja! Nuo retrotyynynliinat on mahtavia. Mulla iski keltainen keväällä kesäsisustukseen. Ilmestyi keltainen pikkumatto, naulakko, sinkkinen astia, neulepeitto ja tyyny sekä kynttilöitä. Nyt vaihdoin eri värit syksyksi. Niin ja löysin oikein kirkkaan keltaisen retropaitiksen 70-luvulta. Keltainen oli mun lempiväri lapsena.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Keltainen sopii hyvin kesäänkin. Ja kevääseen ja syksyyn :)

      Poista